Vergaderlocatie

Op zoek naar een inspirerende en unieke vergaderlocatie? De Broekster kerk is bij uitstek geschikt voor bedrijfsevenementen. Vergader in een authentieke kerk en laat u inspireren door de buitengewone sfeer!

Rustige en landelijke omgeving

Een rustige omgeving doet wonderen voor uw vergadering: deelnemers hebben meer focus en inspiratie. De Broekster kerk is gelegen aan de Broekstervaart in het prachtige Friese dorp Broek; een landelijke en rustige omgeving. Broek ligt centraal, nabij Joure en praktisch aan de A7 en de A6.

Van vergadering tot teambuilding

De ruime vergaderlocatie biedt talloze mogelijkheden waardoor het geschikt is voor een uiteenlopend gamma aan bedrijfsevenementen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een vergadering, seminar, symposium, workshop of een teambuilding.

Mogelijkheden

Aanschuiven voor de vergadering en verder niets hoeven regelen? Dat is mogelijk! We bieden diverse cateringsmogelijkheden: zo regelen we een kop koffie, maar ook een volledig verzorgd diner. Liever een eigen cateraar inhuren? Ook dat valt onder de mogelijkheden van de Broekster kerk. De kerk is opgesplitst in twee delen: het bijgebouw en de kerk. De gebouwen kunnen - indien gewenst - los van elkaar gehuurd worden.

Technische ondersteuning

Een vergaderlocatie gaat verder dan alleen een unieke omgeving: ook aan de technische ondersteuning is gedacht. Een beamer, laptop of geluidsinstallatie nodig? Wij hebben alles beschikbaar om efficiƫnt en professioneel te vergaderen.