Herdenkingslocatie

Op zoek naar een herdenkingslocatie voor een condeleance of afscheidsbijeenkomst? De Broekster kerk biedt diverse mogelijkheden als het gaat om een herdenking.

Herdenkingsdienst
Wenst u een kerkdienst in de Broekster kerk? Dit behoort tot de opties. U kunt zelf een kerkelijk voorganger uitnodigen of wij kunnen dit voor u realiseren. Het is mogelijk de kerkdienst naar eigen wens samen te stellen.

Tot 125 aanwezigen

De Broekster kerk heeft een capaciteit van 125 personen. Tijdens de herdenking is het uiteraard mogelijk dat uw dierbare aanwezig is in open of gesloten kist. De kerk is naar wens in te richten, zodat u sfeervol - en op uw manier - afscheid kunt nemen van uw dierbare.

Mogelijkheden herdenking

Het is mogelijk de herdenking geheel zelf te organiseren of de organisatie uit te besteden. De kerk en de herdenking kunnen volledig naar wens worden vormgegeven. Wilt u bijvoorbeeld koffie en thee serveren of afscheid nemen van uw dierbare door middel van een lunch met de nabestaanden? Wij werken samen met diverse cateringbedrijven in de regio en kunnen voorzien in uiteenlopende wensen.

Technische ondersteuning

Familie in het buitenland of veel aanwezigen tijdens de dienst? Dan is een goede technische ondersteuning van belang. Wij kunnen video-opnames, een live-verbinding en goed beeld en geluid realiseren tijdens de herdenking.