Feestlocatie

Op zoek naar de perfecte locatie voor een feest, jubileum, borrel, reünie of receptie? De unieke ambiance in de Broekster kerk maakt ieder feest tot een succes! Of het nu gaat om 5 of 125 personen: bij de Broekster kerk is het mogelijk.

Unieke feestlocatie Friesland

Gelegen aan de Broekstervaart in het Friese dorpje Broek is de gerestaureerde Broekster kerk de ideale, centraal gelegen locatie voor uw feesten en partijen. De feestlocatie wordt naar uw specifieke wensen ingericht. Of u nu een rustige, loungesfeer wenst of de levendig feest met een band: laat u verrassen door de talloze mogelijkheden!

Bedrijfsfeesten

Uw klanten bedanken met een gezellige BBQ? Of met uw werknemers de vakantie inluiden in festivalsfeer? De Broekster kerk is uitermate geschikt voor kleine én grote bedrijfsfeesten. Voor of na het feest met gezamenlijk het water op? Ook dat is mogelijk! Wij bieden diverse arrangementen, waaronder een rondvaart in een authentieke praam of lekker zeilen op de nabijgelegen wateren.