Arrangementen

De Broekster kerk biedt diverse arrangementen. Huur een dag(deel) de Broekster kerk in combinatie met een zeiltocht, rondvaart of wijnproeverij. Staat uw gewenste activiteit er niet tussen? Neem contact op voor de mogelijkheden voor een arrangement op maat!

Rondvaart met authentieke praam

Samen met uw collega’s of familie doorbrengen op het water? Met dit arrangement maakt u kennis met de prachtige Friese omgeving vanaf het water. Geniet van de prachtige vergezichten en de idyllische dorpen en steden vanuit een authentieke praam.

Zeiltocht

Heerlijk zeilen op de Friese wateren. In een mum van tijd bevindt u zich op de Langweerderwielen of één van de andere Friese meren. De rust en ruimte tijdens het zeilen maakt dit arrangement bij uitstek geschikt voor een actief familie-uitje of effectieve teambuilding.

Wijnproeverij

Samen met vrienden en familie aan een leuke activiteit deelnemen? Of een unieke afsluiting van uw vergadering realiseren? Een wijnproeverij is een leerzame bezigheid, geschikt voor een divers publiek.

Fiets- of solextour arrangementen

Verken de gemeente De Friese Meren per fiets of solex. Gezellig met uw familie, vrienden of collega’s van terras naar terras of van Fries dorpje naar stad. De fietstour is geschikt voor jong & oud. Het solexarrangement is vanaf 16 jaar.